Evenementen

Trilobiet is een echte familievereniging. Bij de evenementen wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de gezinnen van de leden. Het grootste evenement is het pinksterweekend. Dan staan we met een groot deel van de ver?eniging op een camping in Zee?land. Voorbeelden van andere evenementen zijn o.a. duiken op de Noordzee of elders in Nederland, een barbecue voor de gehele fami?lie of een feestavond. Gemiddeld eens per maand wordt wel een (duik/zwem)evenement georganiseerd. Zo is er bijvoorbeeld regelmatig in september, als voorbeeld het landelijke "Duik Holland Schoon", een "Duik Purmerend Schoon".

Duiken

Aangezien we het belangrijk vinden om meer te gaan duiken, hebben we besloten om buiten de evenementenkalender om 2x in de maand extra te gaan duiken op zaterdag of zondag. Dit zal als volgt gebeuren: de instructeurs zullen een paar dagen van te voren een mail versturen waarin vermeld staat of er iemand zin heeft om mee te gaan.

Het kan zijn dat het met cursusleden en gebrevetteerde duikers is of alleen gebrevetteerde duikers. Op deze manier kunnen we flexibel inspringen op datums en zullen er geen zwembadtrainingen verloren gaan.

Wordt er een mail verstuurd dat er gedoken gaat worden, reageer dan even op de persoon als je mee gaat. Het zal om 1 mail gaan per keer dus verwacht niet dat er telkens achteraan gezeten gaat worden.